Välkommen till US Norr:s årsmöte 27/2 2021

När: 27 februari 2021
Var: digitalt Zoom-möte
Sista anmälningsdag: 11 februari

Nu är det dags för US Norr:s årsmöte som i år kommer hållas den 27 februari via Zoom till följd av de rådande omständigheterna gällande Corona pandemin. Under årsmötet kommer du som medlem att få vara med och välja en ny styrelse, valberedning och revisorer till distriktet, samt besluta om det kommande årets verksamhet.

Mer information om tider och länk till zoom skickas ut på mail innan aktiviteten.

I år kostar det 50 kr att delta på årsmötet. Det betalas till Swish nummer: 1231287390 eller plusgiro: 329-9807. Är det här din första aktivitet med US Norr så deltar du kostnadsfritt. Till alla som deltar på årsmötet kommer ett presentkort på ICA om 200 kr att skickas ut, så att du kan köpa dig något gott att äta eller dricka medan årsmötet äger rum. (I vanliga fall bjuder vi ju på lunch och fika.)

För att ha rätt att rösta under årsmötet måste du som medlem ha betalat din medlemsavgift på 100 kr för 2021 till antingen Swish nummer: 1233548880 eller plusgiro: 268-4454. (Använd det inbetalningskort som du fått på posten eller den QR-kod som finns i utskicket – annars måste du vara noga med att ange namn och personnummer för den betalningen gäller.)

Om du är sugen på att delta på 2021 års årsmöte, vilket vi innerligt hoppas att du vill, hör då av dig till Elliot Holmgren på tel: 070-317 40 47 eller mailadress: elliot.holmgren03@gmail.com senast den 11 februari. När du anmäler dig skriv då namn, telefonnummer och mailadress.

Om du är intresserad av att skicka in motioner till årsmötet så ska det vara gjort senast 30 januari. Motioner skickas till norrstyrelsen@ungsyn.se.

Vi hoppas att just DU kommer på det här fantastiska årsmötet!
Varma hälsningar Norrstyrelsen.