Inbjudan till US Mitts årsmöte 12-14/3 2021

OBs! Kommer att genomföras digitalt!

Snabbinfo

Vad: US Mitts årsmöte
När: 12 – 14 mars
Var: Uppsala
Sista anmälningsdag: 1 mars
Avgift: 300 kr (gäller ej för dig som deltar digitalt eller reser på din första US-aktivitet)

Hej alla US-mittare!

Den 12 – 14 mars är det dags för US Mitts årsmöte som i år (om folkhälsomyndighetens restriktioner tillåter det) ska äga rum i Uppsala.

Förutom själva mötet, där vi ska välja ny styrelse och ordförande, ska vi ha en föreläsning om att plugga vidare, samt även en frågequiz.

Vi kommer att bo på hotell Botanika som bara ligger 10 minuters promenadväg från tågstationen i Uppsala. Vårt möte kommer att hållas på SRF Uppsalas lokal som också ligger inom gångavstånd från hotellet. All mat kommer vi att beställa till möteslokalen då vi vill undvika att röra oss mycket i offentliga miljöer i onödan. Frukosten äter vi på hotellet.

Om du inte vill utsätta dig för att resa i dessa tider kan du få möjligheten att delta på mötet digitalt. Du kan uppge detta i anmälan och då kommer du att få en möteslänk skickad till dig per e-post.

Om du väljer att åka på mötet och vara med fysiskt så hänvisar vi till att du följer folkhälsomyndighetens riktlinjer och använder munskydd på resan dit och hem. Det kommer att finnas handsprit på hotellet och på möteslokalen. Beroende på vad vi får för restriktioner framöver kan hela årsmötet bli digitalt för alla deltagare.

Aktiviteten kostar 300 kr för dig som vill delta fysiskt. Deltagaravgiften kan swishas eller betalas in på Swish: 1234727137 eller plusgiro: 922933-7. Märk betalningen med för- och efternamn, samt årsmöte 2021. Är detta din första US-aktivitet åker du självklart gratis!

Sista anmälningsdagen är den 1 mars och då ska även deltagaravgiften vara betald.  Föreningen står för resor och boende och det kommer att finnas seende ledsagare på plats som är våra ögon under helgen.

För att ha rätt att rösta under årsmötet måste du som medlem ha betalat din medlemsavgift på 100 kr för 2021 till antingen Swish nummer: 1233548880 eller plusgiro: 268-4454. (Använd det inbetalningskort som du fått på posten eller den QR-kod som finns i utskicket – annars måste du vara noga med att ange namn och personnummer för den betalningen gäller.)

Låter detta Intressant? Anmäl dig till Alicia Pettersson på tel: 076 170 74 00 eller
e-post: usmitt@ungsyn.se
Har du frågor om aktivitetens planering kan du kontakta Saman Bahram på:
tel: 076 214 64 40 eller e-post: smnbahram@gmail.com

Hoppas vi ses i Uppsala!
Planeringsgruppen: Saman Bahram, Emma Lindh och Alicia Pettersson.