Inbjudan till årsmöte US Norr 28/2 – 1/3

När: 28 februari – 1 mars
Var: Härnösands folkhögskola
Sista anmälningsdag: 13 februari 2020

Hej alla kära US Norr medlemmar!

Nu är det äntligen snart dags för en av 2020 års höjdpunkter: US Norr:s årsmöteshelg! 😍
I år kommer den att hållas den 28 februari-1 mars på Härnösands folkhögskola.

Under helgen kommer vi dels att genomföra ett årsmöte, på vilket vi kommer fatta beslut om US Norr:s kommande verksamhet samt besluta om vilka som ska sitta i US Norr:s styrelse. Självklart kommer även sociala aktiviteter att förekomma, i år i form av någonting med drama- eller teatertema. Dessutom kommer det finnas massvis med tillfällen att lära känna varandra eller träffa gamla bekanta. Vi hoppas att du vill komma!

Har du något du sitter och funderar på som du vill att US norr ska göra eller påverka under kommande året? Skicka då in en motion, det ska göras senast den 31 januari till norrstyrelsen@ungsyn.se. Om du behöver hjälp med hur du ska formulera den så kan du höra av dig så hjälper vi självklart till.

Att delta på årsmöteshelgen kostar i år 300 kr och det ska ha betalats in senast 25 februari till bankgiro 329-9807. Då ingår resor, mat och boende. Märk betalningen med ditt för- och efternamn, är det din första US-aktivitet så åker du självklart gratis. Vid anmälan tala om ditt namn, personnummer, vart du vill resa ifrån samt om du har någon form av specialkost eller annan information som du tycker är relevant för planeringsgruppen att veta om.

Anmäl er på: asplund030510@gmail.com
Om ni har frågor, så kontakta asplund030510@gmail.com eller via telefon: 076-1313530.

Vi ser fram emot att få träffa dig!
Planeringsgruppen: Aron, Ivan och Elliot.